lunes, 1 de junio de 2009
perill a les xarxes
Pens que les múltiples possibilitats i els canvis que han suposat l'aparició de les xarxes i les noves formes de comunicació a través d'internet, compensen els possibles riscos que comporten.També és cert que a les nostres generacions, aquesta aparició de noves formes de relació i d'accés a la informació, se sumen a les ja preexistents, però hi ha gent que des de l'infancia, ja tendrà aquest recurs instaurat com a normal, el que pot produir comportaments més patològics i hermètics, socialment parlant, que caldrà veure més endavant...
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Estic totalment d´acord amb tu, però hem de pensar que perquè aixó passi encara queden un parell d´anys. Nosaltres heurem de intentar agafar el tren per no quedar-nos obsolets.
ResponderEliminar